2010-02-21

Sånt jag gör.

Idag har jag varit på två danslektioner i rad. Nu funderar jag på att börja säga att jag brukar göra så. Precis som jag brukar:
  • Promenera till jobbet (ett par gånger i månaden)
  • Storhandla på Willys (jul och midsommar)
  • Gå på yoga för lugnet (en gång förra hösten)
  • Jogga ner till gymmet som uppvärmning (två gånger)
  • Bjuda vänner på middag en vanlig tisdag (aldrig)
  • Laga mina strumpor i stället för att köpa nya (haha)
  • Titta på nyheterna, även utrikes (ett mål jag har)
  • Stretcha framför TV´n (nej)

4 kommentarer:

Kråksång sa...

Haha, skönt att höra. Jag brukar läsa NY Times, för att sätta mig in i Usas inrikespolitik. Japp.

Sofia sa...

Heja Frida!

Fatima sa...

Men jag har ätit middag hos dig en vanlig tisdag! Jag löver. Så det är helt sant.

Frida Gro sa...

Jatamejtusan. Du är unik.