2011-06-08

Omslagstjej


Ni vet när jag ålade runt på kajen? Såhär blev det. Ganska snyggt va?

13 kommentarer:

Marie Larsson sa...

Så vacker och stark!

Frida Gro sa...

Tack kära du! jag känner inte riktigt igen mig själv. Men vacker och stark vill man ju vara.

Stina sa...

Vilken fint omslag! Är du med om din blogg?
Du skriver väldigt bra här och är mycket vacker!
//Stina

Frida Gro sa...

Hej Stina! Jag blev intervjuad om mitt jobb. Vad kul att du uppskattar bloggen och tack för komplimangerna!

Linda sa...

så fin!!! är helt stolt.

Fiskarstugan sa...

Så jävla snygg du är bruden! Vad mysigt det var med ert besök i helgen btw!

Frida Gro sa...

Linda: <3

Fisken: Tack! och ja, det var supermysigt. Tack ska ni ha.

Anonym sa...

Du är en toppentjej - inte endast till utseendet...

Erica sa...

Wow! Du ser stencool och vacker ut på samma gång. Måste läsa!

Solveig Lövendahl sa...

Wow!!! Coolaste i stan! Och vackraste och bästa. Saknar dig, hoppas vi ses snart. Är i Sthlm med jobbet mån-tis och har som vanligt ganska fullt schema, men vi bor på Columbus på Söder så man kan ju hoppas vi springer på varandra och kan säga hej...

Jenny sa...

vackra vackra Frida! Jag blir tårig!

Frida Gro sa...

Vad fina ni är, alla!

Z sa...

Superfinbild och superfin Frida!