2011-02-09

Att: intresseklubben

Jag lyckas tamejtusan ALLTID bli sjuk när något kul händer på jobbet. Idag ska min kollega Carin vara med i ett panelsamtal med bla. Maria Sveland och Claes Borgström om Prata om det. Har sett fram emot det i en vecka.

Men så drabbas jag av ytterligare en av mina knepiga sjukdomstillstånd. Den här gången har jag ett otäckt tryck i höger knä. Det känns som att det växer en svamp under knäskålen. Samtidigt värker det i alla leder och ibland sköljer ett illamående över mig som tvingar fram högljudda suckar och frustanden.

I det skicket ville man då rakt inte Prata om det på Södra teatern. Och jag som har klätt mig i puffkjol dagen till ära.


Googlade på kjol och hittade den här! Musical Jingle Rock Skirt. Man trycker på kjolen så kommer en låt. "This billowy, flowing skirt is perfect to rock around the Christmas tree, wear to a party or pose for a holiday portrait."


Just what a girl needs.

3 kommentarer:

Agnes sa...

Jag var där! Spanade lite efter dig, lite på Carin och på min kille som oxå var i panelen.
Så du var alltså sjuk. Synd.
kram

Frida Gro sa...

Ja, attans! Tänk vad kul det hade varit att ses.

Agnes sa...

Det hade det. Men skam den som ger sig :)