2011-04-14

Status

  1. Det funkar bättre med linserna. Jag gick tillbaka till optikern i måndags och då konstaterade hon att jag inte bara har små och runda utan även EXTREMT TORRA ögon. Så torra att linserna ibland skuttar från ögat och ut på tangentbordet ibland när jag blinkar. Det känns som att någon blåst rakt in i mina ögon med en hårtork. Nu testar jag en ny sort. Fuktigare, stabilare och mycket dyrare. Såklart.
  2. Jag har skrivit några blogginlägg som jag inte publicerat eftersom de var alldeles för högtravande.
  3. Min bror har gjort ett spontant (och ganska otippat) upprop på Facebook där alla som tycker att jag är bra ska klicka på Gilla. Jag sitter motvilligt och följer varje klick. Hittills är de tre. Peppmanövern blev alltså en mobbingmanöver. Men skitsamma. 
  4. Igår fick jag cravings på mandelpotatis. Så jag kokade en hel påse. Det var inte särskilt gott. Vad är grejen med att potatisar ofta är så gula och söta?
  5. Chrille har har deklarerat åt mig. Han tog med sig mina papper till en ekonom, satt i timmar framför datorn och fyllde i snåriga uppskovsformulär. Jag är tacksam och mycket mycket generad. 

Inga kommentarer: