2010-01-20

Si och så

Det är på allvar nu. Nästan lite för mycket på allvar. Jag ska slipa lite tänkte jag. Öppna mig lite mer, men försöka undvika det där förvridna uttrycket som väldigt personliga bloggar ofta får.

Det överbevisande. Jag är SÅHÄR.

Jag ÄLSKAR gummistövlar, men HATAR att äta pizza när andra tittar på och VARJE DAG lyssnar jag på Lykke Li på vägen till jobbet och jag är EMOT Paradise hotel men jag har ALDRIG ALDRIG brytt mig om politik.

Så ska jag inte skriva. För det stämmer inte ens.



Eller jo gummistövlar.

4 kommentarer:

nippertippa sa...

åh! jag gillar redan din nya blogg, så fin den är.

Linda sa...

åh jag tycker om. så fint du fixat. ska läsa varje varje dag, fler gånger också tror jag. sådär som jag GÖR.

Anonym sa...

Åh! Du är tillbaka! Det gör mig glad!

Frida Gro sa...

N: Å tack! Kul att du följde med mig hit.

L: GÖR det!

T: Mig med!